fredag 24 november 2023

Lanseringsveckan i bilder

 


20/11 Bodil Jönsson  recenserar "Ta din tid" i Sydsvenskan.





20/11 Boksamtal i Gamla stans bokhandel med Tobias Nielsén. På mittenbilden en stolt DLH och en glad redaktör (Klas Ekman, hjärnan bakom bl.a. "Min tid och jag avsnitten").



21/11 Boksamtal i Schibstedhuset med Lisa Irenius (då kulturchef på SvD - och snart chefredaktör!).


22/11 Intervjuad i TV4 Nyhetsmorgon. Se hela klippet här!



23/11 Olle Qvarnström bloggar entusiastiskt om sin läsning av "Ta din tid"! Läs här.




24/11 Bokrelease på LUX. Grym panel, fantastisk publik! 


Har ni inte fått tag på boken än så finns den i bokhandeln, hos Adlibris eller Bokus (eller på mitt kontor!). Och när ni sen har läst - betygsätt den gärna så att fler får upp ögonen för den!



----------------------------------------------
Vill du läsa e-bloggboken "Konsten att spela forskarspelet"? Gå med i bloggens mejllista så skickar jag över den som pdf. Bara skriv till david.larsson_heidenblad@hist.lu.se så skickar jag över asap!  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar