lördag 6 juli 2024

Sommarlyssning (och läsning)

Imorgon är det dags för mig att gå offline i några veckor. Så i väntan på blogghösten tipsar jag här om två poddintervjuer med mig som nyligen släppts (och lite läsning!).



#1 Intervjuas i Tidspodden av Petra Brask och Lena Lid Falkman. Lyssna till exempel här!




#2 Intervjuas av Christian von Essen i hans podd Heja Framtiden. Avsnitt #542. 




#3 Passar också på att tipsa om Morgan Housels "Same as Ever: A Guide to What Never Changes" som jag nyligen skrivit en streckare om

Och nedan en bokhög redo att packas ned!



Trevlig sommar!

----------------------------------------------
Vill du läsa e-bloggboken "Konsten att spela forskarspelet"? Gå med i bloggens mejllista så skickar jag över den som pdf. Bara skriv till david.larsson_heidenblad@hist.lu.se så skickar jag över asap! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar